Uslovi korišćenja
Sledeća pravila i propisi sadržani u ovom dokumentu važe za sve posetioce i korisnike jewelrynikolic.rs
Podaci pravnog subjekta
Korisnički servis / reklamacije
E-mail: jewlerynikolic@gmail.com
Zaštita privatnosti korisnika
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Povraćaj sredstava
Slažete se da nećete umnožavati, distribuirati, prodavati, trgovati, preprodavati ili koristiti u komercijalne svrhe sadržaj sajta.
Slažete se da necete ometati ili narušavati usluga sajta, sigurnosnih sistema na sajtu ili na veb sadržaja.
Administratori jewelrynikolic.rs konstantno rade na održavanju tačnost informacija prikazanih na Web sajtu jewelrynikolic.rs Međutim, sajt ne garantuje da su opisi proizvoda ili drugi sadržaji na ovom sajtu 100% tačni, potpuni, pouzdani ili bez grešaka. Napominjemo da su fotografije postavljene u informativne svrhe i da one mogu prikazivati određeni pribori koji se možda ne nalazi u standardnom paketu proizvoda.
Vaš račun
Koristeći sajt u određenim delovima je potrebno da imate korisnički nalog. Ako koristite ovaj sajt, Vi ste odgovorni za održavanje poverljivosti vašeg naloga i lozinke i za ograničavanje pristupa svom računaru i saglasni ste da prihvatite odgovornost za sve aktivnosti koje se dešavaju pod vašim nalogom i lozinkom. Ako sumnjate da je bezbednost vašeg korisničkog naloga povređena, molimo Vas da obavestite administratora sajta što pre. Market na Netu nije odgovoran za bilo kakvu štetu koja može nastati od neovlašćenog korišćenja vašeg korisničkog naloga.
Ograničenja odgovornosti
Sajt i kompanija koja radi sajt, neće ni u kom slučaju biti odgovorna po bilo kojoj osnovi, niti za bilo kakvu direktnu, indirektnu, slučajnu, posebnu, posledičnu ili kaznenu štetu prilikom korišćenja ovog sajta ili bilo kojih drugih hiperlinkovanih sajtova, uključujući, bez ograničenja, izgubljenu dobit ili prihode, troškove zamene, prekida poslovanja, gubitak podataka ili štete nastale upotrebom ili oslanjanjem na informacije sa sajta.
Poručivanjem proizvoda, jewelrynikolic.rs se ni u kom slučaju ne obavezuje da će prihvatiti kreiranu porudžbinu. U svakom trenutku bez predhodne najave porudžbina može biti otkazana.
Dostupnost Sajtu
jewelrynikolic.rs zadržava pravo da ukine, promeni, obustavi ili prekine, privremeno ili trajno, bilo koji aspekt veb sajta, uključujući i dostupnosti svih funkcija na sajtu, u bilo koje vreme i bez prethodne najave. Slažete se da jewelrynikolic.rs neće biti odgovoran vama ili bilo kojoj trećoj strani za bilo kakvu izmenu, suspenziju ili obustavu sajta (ili bilo koji njen deo).
Komentari, komunikacija i ostali sadržaj koji ostavljaju posetioci.
Posetioci mogu komentarisati proizvode i slati email poruke na jewelrynikolic.rs .
jewelrynikolic.rs ima pravo da ne objavi komentare koji su zlonamerni, šire mržnju , sadrže nepristojne izjave i na bilo koji način ugrožavaju prava drugih.
Takvi komentari će biti uklonjeni bez ikakvog obaveštenja. Lažno predstavljanje i registracija sa tuđom email adresom nije dozvoljena na marketnanetu.rs . Protiv takvih aktivnosti jewelrynikolic.rs može pokrenuti odgovarajući zakonski postupak.
Cene proizvoda
Sve cene proizvoda navedene na sajtu sa uračunatim PDV-om.
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.
Dostava robe i eventualna ograničenja
Dostava se vrši posredstvom Post express kurirske službe od 1-3 dana.
Cena dostave za sve porudžbine je 400 din, bez obzira na broj poručenih proizvoda!
Reklamacije
Poštovani kupci, Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko našeg portala jewelrynikolic.rs smatra prodajom na daljinu.
Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.
Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao popunjen formular za raskid ugovora, proizvod se više ne može vratiti.
Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom, pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.
Za sve dodatne informacije obratite nam se na jewelrynikolic@gmail.com
Odustajanje od primljenog paketa
U slučaju da kupac odustane od dobijenog paketa, isti može da vrati u roku od 14 dana i to na sledeći način:
1. Neophodno je da se da nam se kupac javi (telefonom ili e-mailom) i obavesti nas o odustajanju. Tada se sa kupcem dogovaramo o datumu pravljenja naloga za povrat.
2. Kupac kurirskom službom Post expres vraća paket nazad.
3. Kurir nam u roku od 1-3 dana vraća paket preuzet od kupca.
4. Kada nam kupac vrati paket i kada ustanovimo da je sa proizvodom sve u redu, u roku od maksimalno 30 dana (povrat sredstava se najčešće vrši u roku od 7 dana) od dana prijema pošiljke uplaćujemo na tekući račun kupca iznos koji je platio sam kupac umanjen za iznos dostave. Povrat sredstava je moguće izvršiti samo i isključivo preko tekućeg računa. Artkli od kojih kupac odustaje moraju biti upravo onakvi kakve ih je kupac dobio: nekorišćeni, neoštećeni i neotpakovani iz originalne ambalaže u kojoj se nalaze. Prilikom vraćanja, kupac uz proizvod šalje i račun koji je dobio u kesi kurirske službe u kojoj je bio spakovan i sam proizvod.
Reklamacija
U slučaju da kupac dobije proizvod koji je oštećen ili koji ne funkcioniše ispravno, potrebno je da nas odmah pri otvaranju paketa o tome obavesti.
1. Neophodno je da se da nam se kupac javi (telefonom ili e-mailom zahteva reklamaciju) i obavesti nas o nesaobraznosti proizvoda. Tada se sa kupcem dogovaramo o datumu pravljenja naloga za povrat.
2. Kupac kurirskom službom vraća paket nazad.
3. Kurir nam u roku od 1-3 dana vraća paket preuzet od kupca.
4. Kada nam kupac vrati paket i kada ustanovimo da je proizvod zaista neispravan/oštećen kako je kupac naglasio prilikom kontakta, u roku od maksimalno 30 dana (povrat sredstava se najčešće vrši u roku od 7 dana) od dana prijema pošiljke uplaćujemo na tekući račun kupca iznos koji je platio sam kupac. Povrat sredstava je moguće izvršiti samo i isključivo preko tekućeg računa.
Kupac umesto povrata sredstava može izabrati i da neispravan/oštećen proizvod zameni za isti ispravan ili za neki drugi proizvod. Ako je zamenski proizvod skuplji od prvobitno poručenog, kupac je dužan da plati razliku. Ako je zamenski proizvod jeftiniji, mi kao prodavac vraćamo razliku uplatom na tekući račun kupca.
PODACI KOJE JE POTREBNO DOSTAVITI PRILIKOM ULAGANJA REKLAMACIJE PUTEM EMAIL-A:
1. Ime i prezime kupca
2. Broj računa
3. Datum poručivanja
4. Naziv poručenog proizvoda
5. Razlog reklamacije
Za nesaobraznost robe jewelrynikolic.rs odgovara u roku od maksimalno 6 meseci. Kupac nema pravo na reklamaciju u slučaju neadekvatnog rukovanja proizvodom, kao ni usled fizičkih oštećenja proizvoda.
Povraćaj novca:
Nakon što u skladu sa zakonom i na način objašnjen na ovoj stranici izvršite povraćaj kupljene robe, jewelrynikolic.rs se obavezuje da će u najkraćem roku izvršiti povraćaj novca u iznosu koji ste platili prilikom kupovine.
Za sve dodatne informacije obratite nam se na jewelrynikolic@gmail.com